Thom99 Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Hei, Kjørte på noen såpeglatte veier på fjellet i helgen, og var uheldig å skli av veien. Traff heldigvis bare snø, men fikk noen skader på bilen. Har lagt ved 4 biler, de to første er fronten på bilen, der jeg har fått knekt av litt plastikk osv under. Noen som vet hvordan jeg får byttet dette og hvor jeg kan få kjøpt det? De to andre bildene er fra fører siden av bilen, der beskyttelsesplaten/støyreduksjonsplaten har løsnet og bare henger litt ned. Vet dere hvordan man fester denne igjen? Takk for svar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Alt av deler og deksler finner du på Koed.no. Thom99 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom99 Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 2 timer siden, Reef89 skrev: Alt av deler og deksler finner du på Koed.no. Er det mulig å kjøre til Koed på Skedsmokorset og la de se på hvilke deler jeg må bytte/trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Du har ikke skrevet hvilken bil du har. Ja, det er sikkert mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thom99 Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 2 timer siden, Shattered skrev: Du har ikke skrevet hvilken bil du har. Ja, det er sikkert mulig. Beklager, er en 1-serie, f20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå