salihalil Skrevet Mars 26, 2020 Share Skrevet Mars 26, 2020 Hei folkens Fjernkontrollen fungerer ikke, den lukker ikke eller åpner døren eller lyser opp noe. bilen fungerer med nøkkelen nytt batteri. sikringene er fine. hva er problemet? Bilen e BMW E87 (2006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mars 26, 2020 Share Skrevet Mars 26, 2020 Hør med Nordic Motortuning. Han er flink på elektronikk problemer. (Sarpsborg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salihalil Skrevet Mars 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2020 9 minutter siden, Conquest skrev: Hør med Nordic Motortuning. Han er flink på elektronikk problemer. (Sarpsborg) jeg bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Mars 26, 2020 Share Skrevet Mars 26, 2020 Sitat Send nøkkel i posten. han kloner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salihalil Skrevet Mars 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2020 1 minutt siden, Conquest skrev: jeg tror har problem med modulen, kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 26, 2020 Share Skrevet Mars 26, 2020 (endret) Har du testet med to nøkkler? Har du lest av feilkoder osv? Endret Mars 26, 2020 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salihalil Skrevet Mars 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2020 1 time siden, Øyvind L. skrev: Har du testet med to nøkkler? Har du lest av feilkoder osv? samme problem med andre nøkkel også. ingen feil på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 26, 2020 Share Skrevet Mars 26, 2020 Jeg er jo i Trondheim, og kan ta diagnose. Ble problemet slik plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salihalil Skrevet Mars 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2020 2 minutter siden, Otis skrev: Jeg er jo i Trondheim, og kan ta diagnose. Ble problemet slik plutselig? hei, jeg kjøpt bilen 1 mån. siden med den problem, selgeren sa ,jeg tror problemen er med batteri men ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå