Lars89 Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Har utslitte skuldre på sommerdekka bak på min i3, spesielt på innsiden av det ene dekket. Kjører med 2,8-3 bar som skal være riktig (175/55-20). Mønsterdybda i sporet i midten er hhv 3,2 og 3,8mm Noe som har vært borti det samme? Dekker Bmw firehjulslontroll/nye dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 (endret) På generelt grunnlag så dekkes dette vel ikke av garanti om ikke bilen er ganske så fersk fra samlebåndet. Endret Mars 30, 2020 av Otis Feilinformerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 Bilen er 3,5 år og gått 80k km. Firehjulskontroll kan jeg evt ta selv, men vil helst slippe å skifte flere dekk før tida da de er 2000/stk. Ser forsåvidt ut som det er kjørt med for lite luft, men har alltid kjørt med 2,8 som er anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Er ikke dette veldig vanlig på BMW med runflat dekk? Hadde det på 1 serie iallefall.. Byttet til vanlige dekk og da slet dekkene normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 Er ikke runflat på i3. Er for tungt så ville gått utover rekkevidden... Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Det direkte usannsynlig at BMW dekker noe ang dette problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Slitasjedeler dekkes ikke på garanti, dekk er vel slitedel numero uno. Dette er typisk BMW, litt agressiv camber bak pluss bakhjulsdrift. Ville ikke rørt dekktrykk men heller sjekket camber og satt den på nærmest mulig 0 innenfor +/- toleransen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2020 Da monterer jeg nye dekk og tar firehjulskontroll i morgen så ser jeg hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå