JonF Skrevet April 21, 2020 Share Skrevet April 21, 2020 (endret) Sommerdekk på 17" aluminiumsfelger. Dekkene er av type nokian tyres, hakka blue 2. 225/45 R17 94V. Radial tubeless Lav rullemotstand. Dekkene ble kjøpt i mai 2019. Selges grunnet overgang til ny bil. Kun brukt èn mnd. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=158428123 Endret April 21, 2020 av JonF Faktaoppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 21, 2020 Share Skrevet April 21, 2020 (endret) Hei. Jeg skal ikke legge meg mye borti, men jeg må dessverre meddele at dette ikke er originale BMW-felger. Dette er CSP 18 som koster i din dimensjon 1400,- stk. altså 5600,- for 4. Nokian Hakka Blue 2 94V(enkel -V ja) ligger ligger på rundt 1500,- stk. i denne dimensjonen som jeg kunne se rundt om som da grovt utgjør knapt 12000,- komplett felg og dekk. Så har du betalt 20000,- komplett nytt så er det noe som skurrer. Jeg liker ikke og kommentere slik, men synes det er en grei info, samt at det ikke er originale BMW-felger som overskriften tilsa. Jeg leker med tanken på nye felger, derfor klikket jeg meg inn på denne med originale felger og fant dette ut etter research. Ellers fine felger som sikkert finner et nytt hjem. Bruktprisen virket iallefall grei. Lykke til Endret April 21, 2020 av Marius2002 Ampera, Snagg30, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonF Skrevet April 21, 2020 Forfatter Share Skrevet April 21, 2020 Hei, Takk for svar. Dette var jeg ikke klar over. Fikk dekk/felg av svigers, etter tyveri av de andre, så har ikke kjøpt dem selv. Jeg skal sjekke opp og justere 👍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå