Rune-K Skrevet Mai 6, 2020 Skrevet Mai 6, 2020 Siden jeg driver og roter endel med koblingskjemaer så hadde det vært greit og hatt et program som jeg kunne tegne skjemaer med. Noen som vet om noe slikt noe som ikke koster skjorta? Jeg regner jo med at det finnes profesjonelle program men det ser jeg for meg at blir litt for dyrt. Det jeg ser for meg bør som et minimum ha ferdig tegnede komponenter, releer brytere o.l så jeg slipper og tegne de på nytt vær gang. Nå bruker jeg gamlemåten med rutepapir og linjal men det er så kjedelig og tegne en masse releer for hånd.
Otis Skrevet Mai 6, 2020 Skrevet Mai 6, 2020 De fleste har jo tilgang på Visio, der er det jo mange forskjellige bilder/tegninger/symboler. Kan det være aktuelt?
t06afre Skrevet Mai 6, 2020 Skrevet Mai 6, 2020 Man har jo også Eagle https://www.autodesk.com/products/eagle/overview Det kan være at skjema delen i gratis versjonen kan hjelpe deg. Eagle har en veldig stor bruker base og det skulle være mulig å finne alt symboler du trenger på nettet hvis de ikke finnes i pakken. Ellers som sagt visio kan også være et alternativ for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå