Gå til innhold

Vinne bil


 Share

Anbefalte innlegg

Virker som et hvilket som helst annet humbug spillselskap som lokker med lette konkurranser for å få flere til å spille det. De fleste som vinner er også lokalisert i Storbritannia. Tipper også flere av disse såkalte vinnerne utenfor er bare ansatte/reklamerende i andre land.

Nødvendigvis ikke rett, men min kjappe mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. 

Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, t06afre skrev:

Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge

Ja, det må man vel. :) Det skulle jeg levd godt med om jeg hadde vunnet. 😛 Billig for en bil til 1 mill pluss. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...