mossing 92 Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 (edited) Sjekk ut botb.com. Her kan man vinne mange forskjellige biler. Blant annet 19 forskjellige BMW-er + mange andre bilmerker,penger,mc osv Og her kan man sjekke hvor folk som har vunnet kommer fra https://www.botb.com/winners-maphttps://www.botb.com/winners-map Edited May 7, 2020 by mossing 92 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingen Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Virker som et hvilket som helst annet humbug spillselskap som lokker med lette konkurranser for å få flere til å spille det. De fleste som vinner er også lokalisert i Storbritannia. Tipper også flere av disse såkalte vinnerne utenfor er bare ansatte/reklamerende i andre land. Nødvendigvis ikke rett, men min kjappe mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
t06afre Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Man må fortsatt betale avgifter. I tilegg kommer den skattemessige delen som jeg mistenker er på 50%. Sats på lotto variant fra Norsk Tipping du. Det tror jeg er mer lønnsomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
t06afre Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 1 time siden, fupsaker skrev: Det er stadig folk som vinner fra rundt om i Europa, en av StorBritannias størte radio-/tv-personligheter hoster det. Men vinnersannsynligheten er ikke videre stor. For øvrig står de for alle kostnader (sier de i alle fall) med avgifter etc og bestiller bilen til landet der spilleren bor. Det gjelder alt det andre de lodder ut også. Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge Walkabout 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 2 timer siden, t06afre skrev: Men man må fortsatt skatte 28% av hele fordelen. Det vil si prisen man måtte ut med for tilsvarende bil i Norge Ja, det må man vel. Det skulle jeg levd godt med om jeg hadde vunnet. 😛 Billig for en bil til 1 mill pluss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts