Ingvaldsen Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 (endret) 5 timer siden, Stoppie_Master skrev: Hærlig å cruise 😎 Men nå driver jeg å tenker på å bytte ut original navi med noe bedre. Noen forslag? kjøp bluebus adapter og behold den originale navigasjonen, det finst ikke bedre alternativ. ser ut som du har en eldre navimodul bak siden du har gamme software, mk4 modul med siste oppdatering og 2019 kart er stor oppgradering. Endret Mai 24 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 På 24.5.2024 den 18.54, Ingvaldsen skrev: kjøp bluebus adapter og behold den originale navigasjonen, det finst ikke bedre alternativ. ser ut som du har en eldre navimodul bak siden du har gamme software, mk4 modul med siste oppdatering og 2019 kart er stor oppgradering. Har sett litt på den... men tror alt ryker, tror jeg river ut rubel og bit 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 4 Forfatter Share Skrevet Juni 4 Siste oppgradering. Enda mere krutt til bassene 😂 Fra 600w rms til 3.100w 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 5 Share Skrevet Juni 5 8 timer siden, Stoppie_Master skrev: Har sett litt på den... men tror alt ryker, tror jeg river ut rubel og bit 🙈 Du får kjøpt plug and play løsninger for forsterker fra match så du kan ha god lyd samtidig som alt ser originalt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 5 Forfatter Share Skrevet Juni 5 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: Du får kjøpt plug and play løsninger for forsterker fra match så du kan ha god lyd samtidig som alt ser originalt ut Har koblet meg inn, blir samme med plugnplay, er begrensa med kvaliteten, slik at neste steg vil være bedre lydkilde 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå