Snagg30 Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 Hei! Jeg var og fikk ny eksos (midten og bakover) samt en remap av bilen så kjører nå på 98. Men jeg lurer på om bilen har unormal temperatur ? Om noen selv har en f30 med som kan si noe om det. Den ligger stabilt der nåla viser på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 105-110 grader på olja er vel ikke noe unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brewit Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 Helt normal temperatur, lå der på min F30 også👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 22 timer siden, E.C. skrev: 105-110 grader på olja er vel ikke noe unormalt. 19 timer siden, Brewit skrev: Helt normal temperatur, lå der på min F30 også👍 Takk for svar! Virker som det er normalt, heller mitt nervøse sinn som spilte inn en rolle her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå