Kim Skrevet Mai 31, 2020 Skrevet Mai 31, 2020 Skulle hatt to mindre hylser for å presse inn noen lager på sykkelhjul og kan bruke et annet presseverktøy jeg har men har ikke riktig størrelse på hylser som skal passe over. Noen som vet om verksteder som gjør dette? Småbestilling men... Eller er det bare på Wheeler Dealers de får verksteder til å gjøre sånt 😉
hsd Skrevet Mai 31, 2020 Skrevet Mai 31, 2020 (endret) 1 time siden, Kim skrev: Skulle hatt to mindre hylser for å presse inn noen lager på sykkelhjul og kan bruke et annet presseverktøy jeg har men har ikke riktig størrelse på hylser som skal passe over. Noen som vet om verksteder som gjør dette? Småbestilling men... Eller er det bare på Wheeler Dealers de får verksteder til å gjøre sånt 😉 Kan høre på verktøymaskin klubben gruppa på fb om noen i nærheten har dreibenk, veldig bra miljø der. Sikkert mange som ordner fort og rimelig bare du kommer i kontakt med de. Hadde lagd fort til deg hadde du bodd i nærheten 👍 , men så mye enklere om du bare tar med deg hjul og lager til noen lokale. Endret Mai 31, 2020 av hsd
Otis Skrevet Mai 31, 2020 Skrevet Mai 31, 2020 Det tror jeg blir for dyrt rett og slett. Ville bare brukt noen 1/2" kopper om du kan det.
Kim Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Skrevet Mai 31, 2020 Var også redd det ble dyrt når det bare er snakk om to hylser/ kopper på 15 og 28 mm diameter🙂 Kan prøve å bruke piper 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå