Gå til innhold

Bytte av veivhusventil


chillguin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,
Har en BMW 520I 2004 mod Regnr. DK66667
Lurte på om noen kan hjelpe en som egentlig ikke har peiling med hvilke del jeg skal bestille.
Har et delenummer 7 501 566

Søkte opp dette på både skruvat og Eurodel - da får jeg kun opp deler som er merket som "Ikke for kaldt klima".
Søker jeg opp skiltnummer så får jeg opp andre delnummer som er merket "For kaldt klima"

Spørsmålet blir jo - hvilke del skal jeg bestille? Hvor anbefaler folk å bestille deler fra? Har sjekket skruvat og eurodel

På forhånd takk for hjelpen 😃

Endret av chillguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, E.C. said:

Blir vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvilken bil og motor det er.

Ja, det har du jo fullstendig rett i var litt rask når jeg trykka post:P Har editert inn både model og regnr nå. Beklager!

Endret av chillguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chillguin skrev:

Hei,
Har en BMW 520I 2004 mod Regnr. DK66667
Lurte på om noen kan hjelpe en som egentlig ikke har peiling med hvilke del jeg skal bestille.
Har et delenummer 7 501 566

Søkte opp dette på både skruvat og Eurodel - da får jeg kun opp deler som er merket som "Ikke for kaldt klima".
Søker jeg opp skiltnummer så får jeg opp andre delnummer som er merket "For kaldt klima"

Spørsmålet blir jo - hvilke del skal jeg bestille? Hvor anbefaler folk å bestille deler fra? Har sjekket skruvat og eurodel

På forhånd takk for hjelpen 😃

Forskjellen på kaldt og varmt klima er stort sett om ventilen er pakket i skumgummi eller ikke. 

Hvor kommer delenummer fra? Du kan trygt bestille basert på reg nr. Bilen din er norsk, så skal ha kaldklima i utgangspunktet 

Endret av Mariuse34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...