goggentess Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 Har en bmw x3 m-sport 2006 og lurer på hvordan fjærer det er på orginalt ? skal bytte en fjær bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 KOED.no GSbildeler.no ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet Juni 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2020 4 minutter siden, Reef89 skrev: KOED.no GSbildeler.no ..... joda vet jeg får deler der men det er ikke det jeg lurer på men om det er vanelig fjærer jeg skal kjøpe eller om det er sports fjærer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 Har du m-sport så må du jo kjøpe m-sport fjær. Skriver du inn VIN (ikke regnr.) så får du opp kun den som passer din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 Nja, når det gjelder fjærer så er det litt sært. Det er ingen plasser som pleier å viser fjærer, fordi de er utstyrsavhengige. Så man kan da bruke BMW sitt oppslagsverk som heter "spring rate" ett eller annet, og som ligger på etk DVD. Eller ta kontakt med en BMW forhandler. Typisk er det nye delenummer per 50 kg opp eller ned i vekt på bilen avhengig av utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2020 Share Skrevet Juni 12, 2020 Hvis du slår inn regnr på Gs bildeler kommer det opp nøyaktig hvilken original fjør du skal ha avhengig av utstyr. Der kommer det evt opp om man har M-Sport understell hvis man vil handle på Eurodel e.l istedet. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 13, 2020 Share Skrevet Juni 13, 2020 Ja, så det nå. Bra de har fikset det. Det har ikke bestandig vært slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå