vegard89 Skrevet Juni 23, 2020 Share Skrevet Juni 23, 2020 (endret) Hei. Har over lengere tid hatt risting i rattet under vanlig kjøring og ved nedbremsing. Leste noe tidligere at casterstagforinger kan forårsake risting under bremsing, men kan dette påvirkes under vanlig kjøring også? Merker at ristingen forsvinner mere eller mindre fra 100km/t og oppover. Skal sies at jeg har nye sommerdekk iår, i tillegg så prøvde jeg også med vinterhjulene uten noe bedring. Bremsene foran ble skiftet får halvt år/år siden. Hadde bilen på bukken idag, og la merke til at det ene casterstaget hadde slark i seg, så blir vel og bytte begge sider. Mvh. Vegard Endret Juni 24, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 23, 2020 Share Skrevet Juni 23, 2020 Skift casterstagene du lurt å ta hjulstilling etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2020 (endret) 1 time siden, Reef89 skrev: Skift casterstagene du lurt å ta hjulstilling etterpå. Ok Men så ikke at det var noe justering på selve casterstagene, er firehjulskontroll nødvendig da? Endret Juni 23, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 23, 2020 Share Skrevet Juni 23, 2020 Er ikke justering på de nei. Nja, jeg ville no tatt 4 hjuls når jeg først skulle gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2020 (endret) 25 minutter siden, Reef89 skrev: Er ikke justering på de nei. Nja, jeg ville no tatt 4 hjuls når jeg først skulle gjort det. Okei, takk for svar Endret Juni 23, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2020 Share Skrevet Juni 23, 2020 Husk å stramme boltene med gummidelen når bilen er i normal posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2020 (endret) 37 minutter siden, Otis skrev: Husk å stramme boltene med gummidelen når bilen er i normal posisjon. Hmm ok? Setter bort jobben, så satser på at det går bra. Endret Juni 23, 2020 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 23, 2020 Share Skrevet Juni 23, 2020 Om man ikke gjør det, så river man foringene i stykker. Helt standard, men om man ikke er så vandt til å skru, kan man kanskje ikke vite om det, eller glemme det. vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå