Flataas Skrevet Juli 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2020 Begge var like ja, bare at den ene har fester som kan vinkles. Blir overhode ikke klok på hvor staget skal stå da det ikke var noen instrukser med. I følge Koed så passer staget til sedan og touring, og i følge Wiechers så passer det ikke til touring Det er for langt for å passe mellom demperne og luftbelgene, og det er for kort for å nå hjulhusene 🤔 Eneste som står er følgende hos Koed: "Installeres mellom de to bakerste hjulhusene. Ved montering er det nødvendig å borre hull i hjulhusene til monteringsboltene." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 17, 2020 Share Skrevet Juli 17, 2020 (endret) ville hørt på wiechers tror jeg. Må det være tüv? er wiechers tüv godkjent? like greit å lage ett selv tror jeg. da passer det ikke noe bra med sånn ledda greier heller. det vil låse avstanden mellom tårna bedre, men ikke motvirke vridning på samme måte som det man kan få fra ett fast stumt stag om du faktisk tenker misjon og ikke bare til godkjenning/show Endret Juli 17, 2020 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2020 (endret) 5 minutter siden, hsd skrev: ville hørt på wiechers tror jeg. Må det være tüv? er wiechers tüv godkjent? like greit å lage ett selv tror jeg. da passer det Har hørt med wiechers å de sier at det ikke passer. Snakket med Tommy hos Koed i forkant å han sa at det passet. Fant samme stag i noen utenlandske butikker og der står det kun til sedan. Har ikke sett tüv på noen av stagene jeg har funnet. Må nok vurdere å lage selv men problemet er hvor skal det stå. Mellom belger, mellom toppen på demperne eller mellom hjulhusene? Endret Juli 17, 2020 av Flataas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå