Flataas Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Hei Som tittelen sier er jeg på utkikk etter tårnstag foran og bak til min E39 Touring for å få godkjent ombyggingen min. Finnes dette? Jeg har M-Sport understell med belger bak. Legger ved uttalelsen til SFOOR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 https://www.google.com/search?q=strut+brace+e39&oq=strut+brace+e39&aqs=chrome..69i57j0l2.4706j0j7&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 Akkurat nå, Otis skrev: https://www.google.com/search?q=strut+brace+e39&oq=strut+brace+e39&aqs=chrome..69i57j0l2.4706j0j7&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Finner foran uten problemer, finner forsåvidt bak og men det står ikke om det er til touring eller sedan. Lurer også på hvordan utførelsen blir inni bil mtp luftbelger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne. Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 9 minutter siden, Otis skrev: Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne. Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere. Har planlagt å kjøpe Eibach sitt stabstag kit så kanskje det holder med det bak? Vet heller ikke om hvilke merker som er bra eller ikke og om stål eller aluminium er tingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 15 minutter siden, Otis skrev: Aha. Da så. Jeg er spent selv. Selv om jeg antar at det kanskje finnes til bak, så tror jeg de er vanskelig å finne. Og jeg tror heller ikke at sedan og høyring passer om hverandre, siden touring har mer liggende støtdempere. Finner på koed, https://koed.no/no-no/catalog/diagram/45/0/47559?vin=WBADP81070GS94009 Står at de passer til touring men at man må borre hull til boltene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Nais. Svært enkelt å montere de da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 2 timer siden, Otis skrev: Nais. Svært enkelt å montere de da. @Ingvaldsen sier at det ikke finnes da det ikke er tårn på touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Mener at det er noen ganske små tårn, men jeg husker litt dårlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 1 time siden, Otis skrev: Mener at det er noen ganske små tårn, men jeg husker litt dårlig. Får demontere bagasjerommet og sjekke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 @Ingvaldsen hadde rett. Det er ikke noe tårn der nei, ganske så flatt. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1171210-E39-Touring-Rear-Shock-replacement Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 Skjønner ikke hvorfor det står at de passer touring, må nesten kontakte produsenten å spørre dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 (edited) Har bestilt de 2 forskjellige tårnstagene koed selger bak, grunn til at jeg kjøpte begge er for at de har forskjellige innfestninger. Tommy hos Koed sier at dem passer til touring og Wiechers(produsent) sier at dem ikke passer Står følgende på begge: "Installeres mellom de to bakerste hjulhusene. * Ved montering er det nødvendig å borre hull i hjulhusene til monteringsboltene." Legger ved bilde av dem. Edited July 6, 2020 by Flataas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsd Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 (edited) Er ikke innfestingene like da? Bare at nedre har ledd i endene. Nederste skal vell vries opp? Edited July 6, 2020 by hsd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flataas Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 4 timer siden, hsd skrev: Er ikke innfestingene like da? Bare at nedre har ledd i endene. Nederste skal vell vries opp? Finner ut av det når de kommer i posten men ja de ser like ut når bildet ble stort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts