Gå til innhold

BMW X3 F25 bytte sideblinklys


Yostone
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått meg noen litt finere sideblinklys til en F25, og jeg sliter med å få ut det gamle blinklyset på fører siden. Det på passasjer siden kom rett ut uten noen problem.

Virker som om utsiden av blinklyset stanger i mot karosseriet på "fjær siden" slik at jeg ikke får "pinnene" på andre siden ut av hakket slik at jeg får vippet blinklyset ut. Legger ved bilde av det som var på passasjer siden.

Noen som har noen tips til hva jeg kan prøve å gjøre uten å skade lakken?

Ser dette skal være samme type sideblinklys som blir brukt på X5 E70 om noen har erfaring fra den.

15942402704235784224281466557733.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. 

Jeg endte opp med å kile ett visit kort mellom kanten på blinklyslykten sin fjær side mot karosseriet for å unngå at den skulle ripe for mye i lakken. Fant ut at når den sto 20'ish grader utover i "lås" (altså der jeg ikke fikk ut tappene på den andre siden) så måtte jeg legge trykk utover mot meg mellom lykten og karosseriet på fjær siden så kom den med engang.

20200709_144028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ogee1 skrev:

Du må gjerne legge ut et par bilder og info om hvilken type du har handlet.

Handlet disse her på Amazon. Kom på rundt 900 kr med frakt og moms og kom i postkasse 2 dager etterpå.

Her er noen bilder av hvordan det ble seende ut. Syntes det ble mye finere nå enn med de hvite som var fra før 🙂

 

20200710_154310.jpg

20200710_153810.jpg

20200710_154352.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...