Jaasv Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Har en 2008 Bmw 530xd som ikke starter. får start om jeg bruker startkabler eller startgass, går som normalt når den har startet. Får feilkode 4b90 på diagnose. Railtrykk på ca 290bar når jeg setter på tenninga og den øker når jeg kjinner på starteren. fødepumpa går som den skal, batteri er helt nytt. noen som har tips om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 4B90 er jo lavt railtrykk. Så det må jo være feil der en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Startgass er fyfy, bruk heller silikonspray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Ingen feilkode ved full gass? Hvordan er railtrykket ved pådrag? Måtte bytte pumpe på en M57 pga. lavt trykk på tung belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå