Øyvind L. Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 På en kammerat sin 09mod E61 320d så er de orange led markeringslysene på den ene siden døde. Er det slik at man faktisk må kjøpe HELT ny lykt for å kunne fikse de eller er det noen som har byttet ut disse LEDene? Disse jeg tenker på: Og på denne siden er de døde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Det er mulig å fikse det, men da må lykten splittes. Dette gjøres ved å kutte glasset av. Det er gjort før av noen i USA vet jeg, de skiftet til hvite LED. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 Søkte litt på Google å fant også det du nevner. Søkte litt på eBay også, men finner liksom ikke kina deler heller som fikser problemet.. Nekter å tro at INGEN har hatt dette problemet før.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 21, 2020 Share Skrevet Juli 21, 2020 Mange har fikset dette selv har jeg sett. Nye LED kan du kjøpe på lyshelten.no Er endel jobb ja da glasset må av, limes på nytt osv. .. men fullt gjennombart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 16 minutter siden, Reef89 skrev: Mange har fikset dette selv har jeg sett. Nye LED kan du kjøpe på lyshelten.no Er endel jobb ja da glasset må av, limes på nytt osv. .. men fullt gjennombart. Tror jeg må ringe et par huggere å høre om de har en knust lykt liggende. Lettere enn å bytte selve LEDene. På denne filmen så deler han ikke hele lykta, men får ut selve holderen til LEDene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå