RoarGilen Skrevet Juli 22, 2020 Share Skrevet Juli 22, 2020 Hallo, jeg sliter en del med at min BMW e60 går i «nødmodus» etter start. skjerm i bilen blir svart, all elektronikk slutter og fungere og bilen låses i 3 gir er det vel. skjermen går av og på og går igjennom en haug av meldinger, girkasse Feil osv alle lamper lyser i speedometer faller og farten vises i 0. og bilen kan stå og «nykke» på tomgang. Er veldig av og på men kommer som regel etter bilen har stått en natt. ofte hjelper det med og skru av og på bilen, men andre ganger kommer den bare rett etter start igjen. kan holde og skru av og på bil og så kjøre littegran så forsvinner det av seg selv, hva kan dette være!!??😱 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 22, 2020 Share Skrevet Juli 22, 2020 Høres ut som et strømproblem. Hovedstrøm kabel går vel under bilen på e60 slik som e61. Så du kan jo se på den. Evt så har motor jording fremme ved girkassen/motorfeste. Kanskje noe der? En annen ting er jo feil med sikringsboks eller en hoved modul. RoarGilen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 22, 2020 Share Skrevet Juli 22, 2020 Prøvd å kjøre diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarGilen Skrevet Juli 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2020 22 timer siden, Shattered skrev: Prøvd å kjøre diagnose? Ja har hatt den på verksted flere ganger for det, men de finner ikke ut av noe..😱 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarGilen Skrevet Juli 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2020 Dem har byttet diverse deler/modul men det er enda ett problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Juli 25, 2020 Share Skrevet Juli 25, 2020 Sjekk for vann i ECU-boksen framme. Sjekk for vann i reservehjul-brønnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 25, 2020 Share Skrevet Juli 25, 2020 Det du beskriver i første innlegg skjedde meg også da dynamoen tok kvelden. E61, hadde hatt bilen noen uker og var på vei hjem fra jobb da det kom ei lampe i dashen med et batteri eller liknende. Få kilometer senere bestemte bilen seg for å stoppe og ikke starte igjen, alt i dashen blinka samtidig. Feilmeldinga i idrive sa vel noe som "check dynamo" tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå