Gå til innhold

BMW Schwarz II / Jet Black II?


Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Leser flere steder at disse fargene er identiske, altså kun et annet navn i USA (Jet Black). Noen her som helt sikkert kan bekrefte det?

På jakt etter en X5 F15 eller F11 i sort, aller helst uten metallic. -Ikke veldig mange av disse.

Finnes det også da en som heter kun Schwarz? Altså ikke Schwarz II (2) / Jet Black II (2)?

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte også en F11 i Schwartz II for en stund tilbake, og mener jeg fant ut at det er samme som Jet Black II. Visstnok en forferdelig farge å holde, riper kommer bare du ser skeivt på lakken. Den er VELDIG svart når den er nyshinet da, så kan absolutt være lekker. Safirsort blir liksom ikke helt svart på siden av en Jet Black. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da kan vi konkluderer med at dette er samme fargen.
Hehe er vel heller det at «Jet Black» høres mer internationalt ut enn «Schwarz». Hadde nok heller vært en fordel om tyskerne ble litt bedre i engelsk, kun halvparten av dem kan det språket.

Takk for inputs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg hadde Schwarz II på min F11. Brukte å vokse bilen en gang i blant etter vask, og ble svært sort og blank.

Nå har jeg Black Sapphire metallic på min F15, og får ikke den samme blankheten eller sortfargen. Metallic er vel blant annet litt skyldig i den sammenheng, samt at fargen ikke er kullsort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...