Staggerlee Skrevet Juli 31, 2020 Share Skrevet Juli 31, 2020 Hei:-) Nå har jeg vært på verksted med bilen 3 ganger. Merkeverksted. Er det noen som vet hva denne lyden er? Verkstedet finner det ikke ut. 2015 xdrive IMG_1327.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 31, 2020 Share Skrevet Juli 31, 2020 Det kan være bremseskive som ikke ligger skikkelig mot navet pga manglende rengjøring før montering. Disse har flytende bremser som kan lage slik lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staggerlee Skrevet Juli 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2020 Takker så mye for svar, jeg blir litt sprø av å ikke finne det ut. Da skal jeg sjekke det👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 31, 2020 Share Skrevet Juli 31, 2020 (endret) Da regner jeg med at merkeverksted har sjekket ut at lyden ikke kommer fra drivknuten som jo er mistenkt nr 1 med slike klikkelyder 😊 Endret Juli 31, 2020 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staggerlee Skrevet Juli 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2020 Det har de sjekket sier de. Jeg trodde først det var drivaksel, men det var det ikke. Jeg tørr ikke kjøre med bilen om dagen, da jeg rett å slett ikke vet😄Men jeg skal sjekke bremseskivene i morgen. Kan topplager støtdemper lage slik lyd tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 31, 2020 Share Skrevet Juli 31, 2020 Trodde det var mer klonkelyd i topplaget men jeg skal ikke være for skråsikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staggerlee Skrevet Juli 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2020 Jeg sjekker bremseskivene i morgen👍 igjen takk for svar😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 31, 2020 Share Skrevet Juli 31, 2020 (endret) Sjekk SIB 340515 på Google. Der tas bremseskiver av og anleggsflate pusses med smergelpapir, det samme med anleggsflate på navet. Det finnes også en tynn foring/spacer som brukes i noen tilfeller, en såkalt friction disc. Endret August 1, 2020 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staggerlee Skrevet August 10, 2020 Forfatter Share Skrevet August 10, 2020 Da var det drivknuten som var problemet.. Slik er det når du setter bilen på verksted, å de som Kan å skru er på ferie... Noen som har no tips om sider der det er Ok å kjøpe deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 10, 2020 Share Skrevet August 10, 2020 Koed.no A.A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå