Gå til innhold

Ulyd og varsellamper


Mariell
 Share

Anbefalte innlegg

Er det nåken som kan hjelpa meg å forklara kva eg må gjera me detta. Detta kom plutsele opp, gjekk vekk dagen etter. Men når eg køyre med cruice controll so gassa bilen og bremse av seg sjøl, so kjem varsellampene tebake. Da er varsellampe ang dekka mine og. Eg har nettop vert på verkstad me bilen og fiksa bremsene. 
men det er ein jævlige ulyd av bilen min, spesielt når eg bremse. Høyres ut som det kjem frå venstre sia bak. Spesielt når eg køyre role og nedøve bakkar so kjem lyden. Nettop skifta bremseklossa og bremseskiver bak. 
sette pris på alle svar!

DF2AA9B3-4402-4B76-B4ED-B9A0398E18E1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hadde jeg sagt at du har noe feil på ABS-systemet og må få lest ut feilkoder. Samtidig så er det gode muligheter for at ulyden og ABS-feilen har en sammenheng med service på bakbremsene, så jeg hadde tatt bilen tilbake dit hvor bremseservice har blitt utført.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hmm helt klart noe med ABS og gjøre ja har ordnet seg hva var det feilen du rettet opp i? bør være en smal sak spør du meg. Det med ABS har ejg litt peil på nå så dem fikset det regner jeg med på verksted.

Endret av Bimmernew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...