E.C. Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 Sikkert ikke langt unna det jeg finner i min når jeg åpner opp. Der fungerer det meste, men fjernkontrollen vil ikke noen ganger. Satser på å fikse kablene som er verst og bytte ledningsnett neste år. Bruker ikke bakluka mye, så holder vel med en midlertidig fiks for ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 30, 2020 Forfatter Share Skrevet August 30, 2020 (endret) 49 minutter siden, E.C. skrev: Sikkert ikke langt unna det jeg finner i min når jeg åpner opp. Der fungerer det meste, men fjernkontrollen vil ikke noen ganger. Satser på å fikse kablene som er verst og bytte ledningsnett neste år. Bruker ikke bakluka mye, så holder vel med en midlertidig fiks for ett år. Var veldig greit å jobbe med. Hakket mindre knotete enn på e39. Her fikk jeg løs hele ledningsnettet uten problemer og tok det ned via høytaler-åpningen i taket. Nå gjenstår det en knirkeforing bak (usikker på om jeg tar den selv uten spesialverktøy) og en litt klunkete lyd foran. Endret August 30, 2020 av Mariuse34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 Ja, det er vel greit sånn sett, så lenge du plugger ut all tilkoblingene så kan du dra det inn via høyttaleråpningen for å jobbe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 31, 2020 Forfatter Share Skrevet August 31, 2020 13 timer siden, E.C. skrev: Ja, det er vel greit sånn sett, så lenge du plugger ut all tilkoblingene så kan du dra det inn via høyttaleråpningen for å jobbe på det. ja, jeg fant det som sagt vesentlig mer knotete på e39. Men den var også fra 1998, så noe kan være alder fremfor designsvakheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet August 31, 2020 Forfatter Share Skrevet August 31, 2020 Knirker som en gammel seng fra bakstillingen. Noen her som leier ut verktøy for å presse ut knirkeforing i oslo/Bærum/viken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 2, 2020 Forfatter Share Skrevet September 2, 2020 Gidder noen å flytte denne tråden til prosjekt? @admin Og, hvilke lakk bør jeg brukte på speilfestene? Matt sort bør gi best resultat? Noen som har erfaring å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 4, 2020 Forfatter Share Skrevet September 4, 2020 hva tenker folk å bruke noe sånt på speilhusene?https://www.biltema.no/bilpleie/bilvedlikehold/vedlikeholdsprodukter/gummilakk-2000033341 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 4, 2020 Share Skrevet September 4, 2020 Du kan jo prøve, men det er vel ikke særlig pent med plastidip. Fordelen at du enkelt kan dra den av. Jeg kan ikke se for meg at den beskytter mot korrosjon, men heller låser fuktigheten under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet September 4, 2020 Forfatter Share Skrevet September 4, 2020 24 minutter siden, E.C. skrev: Du kan jo prøve, men det er vel ikke særlig pent med plastidip. Fordelen at du enkelt kan dra den av. Jeg kan ikke se for meg at den beskytter mot korrosjon, men heller låser fuktigheten under. Det gir en ganske fin matt overflate da. Alternativet er lakk, men klarlakk ødelegger vel den matte overflaten, mens uten klarlakk blir det veldig ripete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 4, 2020 Share Skrevet September 4, 2020 Matt klarlakk? Mener å ha sett en tokomponent matt klarlakk på Bilextra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå