Gå til innhold

e61 - par småfeil + lakke speilhus?

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke langt unna det jeg finner i min når jeg åpner opp. Der fungerer det meste, men fjernkontrollen vil ikke noen ganger. Satser på å fikse kablene som er verst og bytte ledningsnett neste år. Bruker ikke bakluka mye, så holder vel med en midlertidig fiks for ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, E.C. skrev:

Sikkert ikke langt unna det jeg finner i min når jeg åpner opp. Der fungerer det meste, men fjernkontrollen vil ikke noen ganger. Satser på å fikse kablene som er verst og bytte ledningsnett neste år. Bruker ikke bakluka mye, så holder vel med en midlertidig fiks for ett år.

Var veldig greit å jobbe med. Hakket mindre knotete enn på e39. Her fikk jeg løs hele ledningsnettet uten problemer og tok det ned via høytaler-åpningen i taket. 

Nå gjenstår det en knirkeforing bak (usikker på om jeg tar den selv uten spesialverktøy) og en litt klunkete lyd foran. 

Endret av Mariuse34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, E.C. skrev:

Ja, det er vel greit sånn sett, så lenge du plugger ut all tilkoblingene så kan du dra det inn via høyttaleråpningen for å jobbe på det.

ja, jeg fant det som sagt vesentlig mer knotete på e39. Men den var også fra 1998, så noe kan være alder fremfor designsvakheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Mariuse34 changed the title to e61 - par småfeil + lakke speilhus?
24 minutter siden, E.C. skrev:

Du kan jo prøve, men det er vel ikke særlig pent med plastidip. Fordelen at du enkelt kan dra den av. Jeg kan ikke se for meg at den beskytter mot korrosjon, men heller låser fuktigheten under.

Det gir en ganske fin matt overflate da. Alternativet er lakk, men klarlakk ødelegger vel den matte overflaten, mens uten klarlakk blir det veldig ripete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...