kapteinh Skrevet August 16, 2020 Forfatter Share Skrevet August 16, 2020 Ga aktuatorarmen en liten kakk med hammer. Den har alltid som jeg har sett stått til høyre (motsatt av hva den gjør nå). men nå stopper den til venstre (inn mot motor) når jeg skrur av og går til høgre når jeg starter. IMG_1006.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet August 16, 2020 Forfatter Share Skrevet August 16, 2020 Men når bilen blir varm, låser den seg igjen. da kjøper jeg ny turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet August 16, 2020 Forfatter Share Skrevet August 16, 2020 Hva som skjer/ hva vnt gjør: Arrester meg om jeg tar feil. Når bilen står av, så lukker Vnt seg. når jeg starter opp åpner den seg fullt. Der står den til den «oppnår» trykket den skal ha. Når jeg gasser på reduserer åpningen seg, så jeg ikke får boost overload. men når bilen min blir varm, så låser vnt seg i åpen funksjon og bilen går i nødmodus siden det blir for mye turbotrykk. noen som har innspill på denne konklusjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet August 23, 2020 Forfatter Share Skrevet August 23, 2020 Ny turbo var løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2020 Share Skrevet August 23, 2020 Da hadde du jo rett da! Og det er jo bra. Hvilken turbo kjøpte du og fra hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet August 23, 2020 Forfatter Share Skrevet August 23, 2020 26 minutter siden, Otis skrev: Da hadde du jo rett da! Og det er jo bra. Hvilken turbo kjøpte du og fra hvor? Kjøpte en overhalt garrett turbo fra Bergen turbo. har jo lest at man får hva man betaler for, men det er jo så latterlig billig. Får se hvor lenge den varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 23, 2020 Share Skrevet August 23, 2020 Ja, det var det jeg var spent på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Mars 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2021 På 23.8.2020 den 17.07, Otis skrev: Ja, det var det jeg var spent på. Turboen funker fint enda😊 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå