99duster Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 (endret) Hei. Jeg satt å hørte på musikk i bilen via AUX for litt siden, hvor all lyd bare kuttet. Det er strøm i spilleren, men det kommer ingen lyd. Heller ingen ting fra AUX, radio eller CD. Alle sikringer er i orden Har testa ny cd-spiller og kan konstatere at problemet ikke sitter der heller. Har noen tips/råd til hvordan jeg burde gå frem? Evt om noen har hatt lignende problem? Endret September 21, 2020 av 99duster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 Kan jo høres ut som forsterker har fått seg en smell eller sikringen til denne. @awt er en kløpper på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 (endret) Sjekk først om bilen har forsterker i det hele tatt. Hvis ettermontert forsterker, er det gjerne en egen sikring i nærheten av den. Løft ut bagasjegulvet og sjekk der, der ser du to rom rett bak setene, fabrikkmontert forsterker er gjerne montert til høyre. Edit: Har du forresten varslingslyd fra PDC, sikkerhetsbelte, åpen dør, ...? Endret September 21, 2020 av Basse Lusk Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 Først og fremst må vi få vite hvilket lydsystem som er i bilen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99duster Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 Takk for svar. Har lokalisert (det jeg tror er) forsterkeren i baggasjen rett på baksiden av venstre baklys. Skal skru den av i morgen og evt poste bilde. Hvordan kan jeg feilsøke den for å se om forsterkeren er årsaken til problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99duster Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 15 minutter siden, awt skrev: Først og fremst må vi få vite hvilket lydsystem som er i bilen ja. Vet forresten ikke hvordan jeg skal gi deg noe godt svar på dette 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 Gå til http://bimmer.work og legg inn bilens VIN (det finner du på vegvesen.no), og sjekk der om bilen har utstyrskode 676 eller 677. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99duster Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 (endret) 1 time siden, Basse Lusk skrev: Gå til http://bimmer.work og legg inn bilens VIN (det finner du på vegvesen.no), og sjekk der om bilen har utstyrskode 676 eller 677. Glad du fortalte om denne siden! Ser at jeg har 676. Har du noe forslag til hvordan jeg kan feilsøke forsterkeren her? Endret September 21, 2020 av 99duster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
99duster Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 2 timer siden, awt skrev: Først og fremst må vi få vite hvilket lydsystem som er i bilen ja. 676 hifi loudspeaker system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå