Woopii Skrevet Oktober 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2020 26 minutter siden, Kvasi skrev: Har ikke sett hverken spørsmål om hjelp til dette eller beskrivelse av hvor nærområdet er. Sett over liste med folk som kan. Ingen i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woopii Skrevet Oktober 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2020 26 minutter siden, Otis skrev: Har du noen feilkoder, løse ledninger til starter? Sjekket alle ledninger. Har ikke mulighet til å få feilkoder før om 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woopii Skrevet Oktober 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2020 Er det komplisert å bruke inpa? Brukervennlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woopii Skrevet Oktober 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2020 Er inpa Brukervennlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2020 Share Skrevet Oktober 13, 2020 Tja, det er kurant nok det. Bedre enn ingenting ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woopii Skrevet Oktober 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2020 12 timer siden, Otis skrev: Tja, det er kurant nok det. Bedre enn ingenting ihvertfall. Hva ville du anbefalt? Har brukt bmw scanner før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 14, 2020 Share Skrevet Oktober 14, 2020 Det du føler deg komfortabel med. Inpa er bra, men ikke for en person ikke kan med pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Oktober 15, 2020 Share Skrevet Oktober 15, 2020 På 13.10.2020 den 21.06, Woopii skrev: Det er kunn byttet motorblokk. Ikke Ecu, Ews eller noe annet. Når jeg vrir på tenning så klikker det i ews modulen. Når jeg prøver å starte så skjer det absolutt ingen ting. Det dimmer ikke i dashbordet engang. Ews og Ecu har nettopp vært inne på syncronisering og nøkkelen blir gjenkjent av Ews. Har også satt det over i en annen bil. Der gikk starteren rundt. Jeg vet det er noen sensorer på innsuget som ikke er tilkoblet. Kan dette ha noe med at starteren ikke drar rundt? I denne bilen er det manuell girkasse. Og når du sier det så vet jeg at den på kassa ikke er tilkoblet. Men starteren burde vell dra rundt? Sjekket etter ledningsbrudd. Ikke funnet noe og motor er godt jordet. Grunnen til at jeg i det hele tatt spør her er at det lokale BMW verkstedet ikke har tid før om ca 3 uker. Da skal den inn på en sjekk. Jeg vet det er vanskelig å stille diagnose uten utstyr men jeg har ingen annen mulighet akkuratt nå. I tillegg så er det ingen her i forumet heller som holder til i nærheten som kunne ha lest ut feilkoder. Ok, nå er det en stund siden jeg har hatt manuell gear på BMW, men mener på huske at man må trå inn cluchen for å starte bilen. Kanskje jeg husker feil? Med Automat, så må gearvelger stå i Park eller så slår ikke startmotoren inn. Og så er BMW veldig pirken på batterispenning, så er ikke spenningen høyt nok, så vil også bilen nekte å slå inn startmotoren. Men det er så mange ting som kan være årsaken til dette. F.eks jording av motor. Er alle jordingspunkter sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå