tmm Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Hei, jeg skal hente vinterhjulene til min BMW 5-serie 2014-mod F11 LCI. Det er originale 18"-hjul BMW 365. Er det noen som har erfaring med om disse får plass i bagasjerommet uten at seter felles ned, etc.? Tenker å ha med familien på turen, og er 500 km hjem med hjulene i bagasjerommet, så viktig at det passer Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Uten annen sammenligning så gikk 18" i 245 bredde, inn i bagasjerommet på e61 min. Da stod de vet siden av hverandre med gummi mot bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Oktober 11, 2020 Share Skrevet Oktober 11, 2020 Mener å huske det skal gå fant, leverte fra meg en F11 i vinter med sommerdekka baki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Her har jeg 4 stk 245/40-19 i bagasjen på min f11. Eneste som trengtes var å fjerne rollo-kassetten, så stod dekkene perfekt. Dette var dog uten felg men bør neppe gjøre noe forskjell! Du bør kunne klare å invitere familien med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå