Sidslack Skrevet Oktober 18, 2020 Share Skrevet Oktober 18, 2020 Hei! bakluka har låst seg og gått i vranglås på min BMW 320 touring 2013 mod. Har noen vært borti dette og kan gi meg en pekepinn på hvor jeg kan finne manuell åpner? Jeg har åpnet wirekasetten hvor motoren til låsen sitter. Forsøkt å trekke den wireren frem og tilbake uten hell så tror jeg er på feil sted. Leter og leter men finner svært lite svar på dette rundt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myhre-jr Skrevet Oktober 31, 2020 Share Skrevet Oktober 31, 2020 Unnskyld om jeg spør dumt, men løses ikke bakluka ut ved at du drar i en "snor" som er bakt inn i bakluka? Ser slik ut på min E87 2005 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidslack Skrevet Oktober 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2020 6 timer siden, myhre-jr skrev: Unnskyld om jeg spør dumt, men løses ikke bakluka ut ved at du drar i en "snor" som er bakt inn i bakluka? Ser slik ut på min E87 2005 - Der hadde vært noe, men dette finnes ikke på min F31.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myhre-jr Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 På 31.10.2020 den 8.39, Sidslack skrev: Der hadde vært noe, men dette finnes ikke på min F31.. Hmm. Fant ikke noe umiddelbart; ser ut som at noen av de nyere BMWene blir sendt uten nødåpner til bagasjerommet. Har du en valetknapp som kan være aktivert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 Det kan også være låsemekanismen til glassluken. Har sett F31 hvor bakluken ikke går opp pga dette. Må demonteres fra innsiden. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidslack Skrevet November 3, 2020 Forfatter Share Skrevet November 3, 2020 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Det kan også være låsemekanismen til glassluken. Har sett F31 hvor bakluken ikke går opp pga dette. Må demonteres fra innsiden. 😬 Selv om glassluka fungerer? 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 15 minutter siden, Sidslack skrev: Selv om glassluka fungerer? 😬 Nei, så ikke i posten at denne funket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidslack Skrevet November 3, 2020 Forfatter Share Skrevet November 3, 2020 19 minutter siden, Marius2002 skrev: Nei, så ikke i posten at denne funket Det var synd.. ekstremt rådvill 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 Har du elektrisk bakluke? Det er ikke da batteriet som kødder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 3, 2020 Share Skrevet November 3, 2020 Skal da gå en plastsnor du skal kunne dra i: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K12-EUR-07-2012-F31-BMW-318d&diagId=41_2201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidslack Skrevet November 4, 2020 Forfatter Share Skrevet November 4, 2020 8 timer siden, E.C. skrev: Skal da gå en plastsnor du skal kunne dra i: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K12-EUR-07-2012-F31-BMW-318d&diagId=41_2201 Kom gjerne med videre forklaring på hvor i alle dager denne plastsnora sitter 😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 4, 2020 Share Skrevet November 4, 2020 Du ser proppen i enden, er vel den som er synlig. 20-30 cm til side for låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sidslack Skrevet November 4, 2020 Forfatter Share Skrevet November 4, 2020 1 time siden, E.C. skrev: Du ser proppen i enden, er vel den som er synlig. 20-30 cm til side for låsen? Føler meg passe dum nå, men forstår ikke helt hvor du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 4, 2020 Share Skrevet November 4, 2020 Jeg vet ikke om du har den, bare at den var synlig på deletegningen. Det er vel påbudt i USA pga. kidnapping elns. Har du sett under dekselet med de to skruknottene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå