iittala Skrevet Oktober 19, 2020 Share Skrevet Oktober 19, 2020 (endret) Gis bort til noen som trenger to runde felger (de andre to er bulket). ET43 for xdrive. Kastes til lørdag hvis ingen interesse. http://www.bmwstylewheels.com/bmw/243 Endret Oktober 19, 2020 av iittala Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Oktober 20, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2020 (endret) Trodde jeg skrev det, men nei. Oslo, bydel Sagene. Edit: Egentlig som ventet var det interesse, så jeg kastet disse. Endret Oktober 24, 2020 av iittala . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Januar 7, 2021 Share Skrevet Januar 7, 2021 Må ikke kaste dem så fort, kunne tatt dem jeg. Har slike på vinteren, men noen av dem begynner å irre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet Januar 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2021 Usikker på om disse hadde vært noe bedre. Uansett hadde jeg ikke mulighet til å lagre felgene over lengre tid, derfor gratis i håp om at noen kunne ha bruk for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå