Hyslest Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 (endret) Jeg har en BMW X1 25e som jeg mottok i slutten av juli i år. I begynnelsen av oktober fikk jeg beskjed om at jeg ikke måtte lade grunnet mulig batterifeil. Siden har jeg ikke hørt et kvidder om hva de vil gjøre for å ordne problemet. De har - etter mye purring - nevnt at de skal ta bilene til Drammen og rette de der. Det er fjorten dager siden. Det er BMW NORGE som er problemet, ikke forhandleren. Informasjon på nullpunktet. Er det noen her som vet noe om saken? Endret November 1, 2020 av Hyslest Trykkfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 (endret) Da hører du med de som vet. BMW Norge. Vanskelig for oss og svare på hvor saken din står via internett. Endret November 1, 2020 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 https://www.dinside.no/motor/bmw-tilbakekaller-ladbare-hybrider/72952937 Det stemmer, men det er over 1000 biler som er berørt i Norge og jeg både håper og regner med BMW ordner opp. Det tar sikkert litt tid å ordne så mange biler(jeg vet det er spredt rundt i hele landet, men likevel). Det kan også av åpenlyse årsaker være forsinkelser på eventuelle deler til dette, men jeg vet ikke Jeg er derimot enig i at BMW Norge burde holde kundene sine oppdaterte til enhver tid om saken. Det er alfa og omega for å ha fornøyde kunder Håper det ordner seg raskt! Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå