bimmers89 Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Hei byttet bremserør v.bak h.bak og v foran igår. Tømte beholderen for væske. Etter at vi var ferdige fyllte jeg opp beholderen. Begynte med å lufte alle 4 calipperene. Har gjort dt på gamle måten men enda så synker pedalen helt til bunns. Må jeg koble til diagnose ? Haster litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Du må kanskje det og kjøre ABS-lufting. Kan hende en bremselufter som setter trykk på beholderen gjør samme nytte. I veldig sjeldne tilfeller så kan manuell lufting med pumping av pedalen helt i bunn ende opp med å skade bremsesylinderen, da den beveger seg utenfor det vanlige bruksområdet, men det er mer relevant for gamle biler som har bygget opp noe korrosjon i bremsesylinderen. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet November 1, 2020 Forfatter Share Skrevet November 1, 2020 Har tilgang til rheingold. Kan jeg gjøre dt uten å sette trykk i systemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Den skal ha en lufteprosedyre for abs, INPA hadde det også, der var det godt beskrevet når du skulle åpne lufteskruer og tråkke på pedalen (mener jeg å huske). Du taper ikke noe på å prøve. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2020 Share Skrevet November 1, 2020 Har da aldri måttet koble til noe PC på de 3 E60ene jeg har skiftet rør på, inkl. min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå