Teutonius Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 Hei! Er ute etter en drivstoffpumpe til min E39 520ia fra 1999. Kan gjerne komme og demontere selv dersom det er på Østlandet. :) Trenger den litt raskt da bilen det gjelder står litt uheldig parkert og jeg vil gjerne fikse det på stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 1 time siden, Teutonius skrev: Hei! Er ute etter en drivstoffpumpe til min E39 520ia fra 1999. Kan gjerne komme og demontere selv dersom det er på Østlandet. Trenger den litt raskt da bilen det gjelder står litt uheldig parkert og jeg vil gjerne fikse det på stedet. Prøv E39 Facebook gruppa. Større sjanse der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 Akkurat nå, RemyNG skrev: Prøv E39 Facebook gruppa. Større sjanse der. Hvis ikke man er kasta ut for alltid av admin da Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 9, 2020 Share Skrevet November 9, 2020 15 minutter siden, Shattered skrev: Hvis ikke man er kasta ut for alltid av admin da Er flere sånne grupper da 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teutonius Skrevet November 9, 2020 Forfatter Share Skrevet November 9, 2020 Takk for tipps! Skal prøve meg der også, så jeg får flyttet den bilen vekk fra der den står og i vanlig drift igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teutonius Skrevet Januar 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2021 Bare en liten update: Jeg fant noen med delebil, tok ut bensinpumpa (tar ca 15-20 min i halvmørket), tok den ned til E39 og byttet den der på p-plassen. Bilen kjørte som et skudd etterpå Men, dessverre ikke nå lenger, etter at beltet til vannpumpa røyk og motoren kokte i Operatunellen. Damp fra potta, altså røket topplokk. Det var slutten på E39erns 21 år gamle liv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 20, 2021 Share Skrevet Januar 20, 2021 1 time siden, Teutonius skrev: Bare en liten update: Jeg fant noen med delebil, tok ut bensinpumpa (tar ca 15-20 min i halvmørket), tok den ned til E39 og byttet den der på p-plassen. Bilen kjørte som et skudd etterpå Men, dessverre ikke nå lenger, etter at beltet til vannpumpa røyk og motoren kokte i Operatunellen. Damp fra potta, altså røket topplokk. Det var slutten på E39erns 21 år gamle liv... Hvis du har kjørt den lenge og den kokte så er sjansen der. Men hvis den har blitt skrudd av så fort den har kokt så er sjansen lite. Har vært borti ekstremt mange E39 der alle har konkludert med at toppen har ryki bare fordi den kokte engang og at det har vært litt damp fra eksosen(kan være damp på grunn av klimaet) og samtlige har det vært null tegn til gåen topp pakning. De tåler såpass før de ryker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teutonius Skrevet Januar 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2021 Ja, tenkte meg at det kunne vært slik at den kanskje hadde overlevd. Men bilen var rimelig oppbrukt, med bulker og diverse Frankenstein-løsninger for bare å tyne ut noen ekstra måneder. Som vi da klarte, helt til den der lillejulaften, og vi måtte kjøre ut av den der tunellen (i lang oppoverbakke til bensinstasjonen på Ryen), så da bestemte jeg meg for å si farvel. Kanskje noen av delene lever videre i andre E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå