Gå til innhold

Ettermontere lyktespylere e87


Jonashj
 Share

Anbefalte innlegg

Det er endel jobb der, om man skal ha det lovlig. Slanger, pumpe, nytt ledningsnett, ny frontfanger, høydesensorer på akslinger osv.

Koed og GS solgte tidligere kit for dette, men tror det er utgått. Det kan du jo høre med de om.

Ellers finner du litt ting og tang her:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313&_nkw=bmw+1+serie+headlight+cleaning&_sacat=0

 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Reef89 skrev:

Det er endel jobb der, om man skal ha det lovlig. Koster/mer arbeid enn det smaker. Slanger, pumpe, nytt ledningsnett, høydesensorer på akslinger osv.

Koed og GS solgte tidligere kit for dette, men tror det er utgått. Det kan du jo høre med de om.

Pumpe og sensor følger med lyktene jeg kjøper brukt. Så ledningsnett og slanger jeg må til med hvis det? 
var redd det var mer arbeid enn det er verdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig forskjellige spylervæskebeholdere også, men der går det sannsynligvis an å mekke til et hull. Hull i frontfanger for spylerdyser har jeg greid å kutte ganske fint selv, men det hjelper å ha en fanger med hull som mal. Det enkleste er å flytte alt fra en delebil med xenon. Lysmodulen skal kunne vite vinkelen på bilen, så du vil behøve stag foran og bak med tilhørende sensorer og kabling (som nevnt), samt at spylinga sikkert har en modul også. Alle disse vil jeg tro må kodes for å fungere som de skal. Her hadde jeg meldt pass, men mindre jeg hadde en veldig spesiell bil med svær motor og bilen var i veldig god stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.C. skrev:

Egentlig forskjellige spylervæskebeholdere også, men der går det sannsynligvis an å mekke til et hull. Hull i frontfanger for spylerdyser har jeg greid å kutte ganske fint selv, men det hjelper å ha en fanger med hull som mal. Det enkleste er å flytte alt fra en delebil med xenon. Lysmodulen skal kunne vite vinkelen på bilen, så du vil behøve stag foran og bak med tilhørende sensorer og kabling (som nevnt), samt at spylinga sikkert har en modul også. Alle disse vil jeg tro må kodes for å fungere som de skal. Her hadde jeg meldt pass, men mindre jeg hadde en veldig spesiell bil med svær motor og bilen var i veldig god stand.

Takk for tips. Får med så godt som alt som trengs for å ordne det, men tror fortsatt jeg dropper å koble det opp. Enkleste blir nok å bytte lyktene før eu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er dette? Min 2009-modell har originale lyktespylere, der styres ikke dette lenger av et eksternt relé, det er innebygget i elektronikken i selve sikringsboksen, så du må bytte den også. Tidligere modeller hadde eksternt relé som var plugget i sikringsboksen.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2020 den 23.54, Basse Lusk skrev:

Hvilken årsmodell er dette? Min 2009-modell har originale lyktespylere, der styres ikke dette lenger av et eksternt relé, det er innebygget i elektronikken i selve sikringsboksen, så du må bytte den også. Tidligere modeller hadde eksternt relé som var plugget i sikringsboksen.

Har en 2007 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...