leovinar Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 Hei, har en ccc spiller i en bmw e90 2006modell og den starter normalt ved første start men når jeg slår av bilen igjen så slår den seg av, og det er jo normalt det! Men ved andre oppstart så står den og blunker bmw i 10-15 minutter! Det er vell ccc spiller som er litt klikk, jeg har lest at det finnes pant på disse enhetene og ved pant så får jeg en helt ny? Noen her ute som vet om det er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 https://bimmers.no/forums/forum/4-bilstereo-multimedia-og-navigasjon/ ..men ja veldig vanlig problem med defekt CCC enhet. Får pant hos BMW. Har hvert fall gjort det før, bae å høre med di det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2020 Share Skrevet Desember 7, 2020 Det er en kar på finn.no som selger endel CCC. Han fikser de selv, tror jeg. Visstnok en grei kar, i følge andre her inne, å handle fra. Han har en CCC ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Jacek heter han på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå