laffe Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Ikke for å skli ut tråden til trådstarter, men alltid vært litt usikker på BMW sitt luftfjæringssystem. På 5-serie der det kun er luftfjæring bak er det slik jeg har forstått det sånn at belgen fungerer som nivåregulator og fjær, mens det i tillegg er en konvensjonell demper. Vet ikke om det stemmer? Og om det er likedan på X5 F15. Mens biler som har det jeg anser som "full" luftdemping har en komplett støtdemper som fungerer både som fjær, demper og til nivåregulering. Feks Ranger Rover, Merecedes GLE/GLS etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Det er det samme som før ja. Belg ved siden av demper. laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonpeders Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) 3 timer siden, Otis skrev: Har du feil eller forventer du feil? Neida:) nylig gått over til BMW F15 etter å ha kjørt et annen bilmerke mange mange år. Etter å ha hørt en historie fra en kollega som har hatt problemer med luftfjæring systemet på tilsvarende bil. Den var 3.5 år gammel. Er noen andre kjente svakheter eller feil på F15 folk har hørt om? Ellers så er jeg utrolig fornøyd sålangt, på langkjøring så ligger den på 0.8 og det synes jeg er ganske flott for en så diger SUV. Herlig komfort og kjøreglede. Endret Desember 10, 2020 av Jonpeders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå