Christer1781 Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Hei, Har et problem med min bmw e87 2007 Det startet med at jeg fikk ABS, antispin og lufttrykk feil (Trifecta) Har da hatt dette før og byttet sensor og alt var fint igjen Men jeg mistenker at det er noe mere enn bare sensor denne gangen Kjørte på det i en ukes tid så fikk jeg plutselig opp airbag og belte lyset konstant, i tillegg så har elektrisk servo sluttet og fungere? Så rattet er veldig tungstyrt Har prøvd og fjerne kodene for og se om dette kommer opp igjen og det gjør det Legger ved carly rapport FR_2020-12-11_4-06-18-PM.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Sjekk for dårlige batterikabler og jordingskabler. Typisk på 1-serie at ting ruster i stykker og detter fra hverandre, da har du ikke nok strøm til modulene og får alle slags feil. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2020 Share Skrevet Desember 16, 2020 Jeg synes dette minner mer om mange feilmeldinger for samme problem. Altså abs sensor på venstre og høyre framhjul. Ellers hadde du en for auc sensor, samt noe vidusheis hall sensorer. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå