Gå til innhold

Lukter noen ganger svidd gummi etter kjøring

Bala87
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Bala87 skrev:

Som jeg skrev: Et bilde jeg fant på Google

Kjeder du deg i kveld? Hvis du trenger selskap så kan vi godt kødde her litt til😃

Ganske sikker på at et samlet forum foretrekker at du ikke søler til tråder med svada og random bilder du har funnet på google og strengt tatt ikke er relevant for tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Kvasi said:

Ganske sikker på at et samlet forum foretrekker at du ikke søler til tråder med svada og random bilder du har funnet på google og strengt tatt ikke er relevant for tråden.

Ganske sikker på at et samlet forum foretrekker at folk ikke svarer på en kommentar når de skal ta den kommentaren helt ut av kontekst og i tillegg ikke forstår en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Bala87 skrev:

Ganske sikker på at et samlet forum foretrekker at folk ikke svarer på en kommentar når de skal ta den kommentaren helt ut av kontekst og i tillegg ikke forstår en spøk.

Ut av kontekst.. Vet du hva det betyr?  If so, hvordan mener du at det var relevant for tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Kvasi said:

Ut av kontekst.. Vet du hva det betyr?  If so, hvordan mener du at det var relevant for tråden? 

Fuck it, jeg er dritsliten😂

Men greit, du vinner. Jeg får ikke krangla mer i kveld, men du får ha en fortsatt fin kveld og god jul🙂

Endret av Bala87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...