Martin-D Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 Jeg fikk pris på 85.000 av Bavaria på Gardermoen da jeg lurte på det samme. De kunne ikke fatte og begripe hvordan Bilia (Julian jeg tok kontakt med 😀) skulle ha 35.000. Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 1 hour ago, Martin-D said: Jeg fikk pris på 85.000 av Bavaria på Gardermoen da jeg lurte på det samme. De kunne ikke fatte og begripe hvordan Bilia (Julian jeg tok kontakt med 😀) skulle ha 35.000. Julian Stensen? Du verden for en serviceinnstilt og rolig fyr det der er. Han kan sakene sine og kan trygt anbefale han Martin-D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 (endret) 3 minutter siden, Dusy skrev: Julian Stensen? Du verden for en serviceinnstilt og rolig fyr det der er. Han kan sakene sine og kan trygt anbefale han Edit: Ja, det stemmer. Veldig trivelig kar å prate med, det må jeg si 😀 Endret April 15, 2021 av Martin-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 1 minute ago, Martin-D said: Edit: Ja, det stemmer. Veldig trivelig kar å prate med, det må jeg si 😀 Åja, og han kan sakene sine Han kan virkelig «do’s» og «dont’s», noe som gjør visse bekymringer rundt det å eie en eldre M bil mindre! Martin-D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92elsk Skrevet April 22, 2023 Share Skrevet April 22, 2023 Hvor får man tak i han Julian? Aktiv her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 22, 2023 Share Skrevet April 22, 2023 1 hour ago, E92elsk said: Hvor får man tak i han Julian? Aktiv her? facebook evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92elsk Skrevet April 22, 2023 Share Skrevet April 22, 2023 19 minutter siden, Reset skrev: facebook evt. Jaokei ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå