Sandvik Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Jeg lurer på hva dette er noen som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 AUC-sensoren har nok takket for seg? Om jeg skjønner profilen din rett dreier dette seg om en X3 F25 og da kan du lese om å skifte AUC-sensor her: https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1752935 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Slenger meg på - har hatt denne lenge, også auc Internal sensor. Ser ut som en grei jobb å bytte, plugge fra og plugge i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Skal være det ja. Skal ikke være noe spesielt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 1000kr for ny sensor på gs... jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Det kan være verdt å kjøpe den brukt. På eBay pleier de å være sånn passelig rimelig. Evt et huggeri i nærheten. Delenummer tilsier at denne sensor kun brukes på X3 og X4, men den ser ganske lik ut som alle andre AUC sensorer, så jeg er ikke overrasket om AUC sensor fra andre biler også passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Skal sjekke ut 👍🏼👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå