Anni85 Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 Hei spørsmål da jeg har kjøpt bmw og ikke kan så mye om denne bilen . og idag var den tydeligvis så kald at jeg ikke fikk start men det stod pre heating så startet den etterpå . Hva er dette ? Er det automatisk eller noe jeg har trykket på ? gløder bilen av seg selv ? Ved oppstart...?eller må jeg gjøre noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 15, 2021 Share Skrevet Januar 15, 2021 (endret) Den skal gløde av seg selv, så starter motoren når den er ferdig med gløding. Endret Januar 15, 2021 av Otis Skrivefeil Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Januar 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2021 Tusen takk . Hvordan setter jeg på at bilen kan varme motoren selv litt før kjøring når det et kaldt ute ? Er dette mulig. Er en diesel bil .. hva heter det og hvor finner jeg instruksene for å sette på timer ?? Om det finnes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 4 minutter siden, Anni85 skrev: Tusen takk . Hvordan setter jeg på at bilen kan varme motoren selv litt før kjøring når det et kaldt ute ? Er dette mulig. Er en diesel bil .. hva heter det og hvor finner jeg instruksene for å sette på timer ?? Om det finnes ? Har bilen din webasto da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 16, 2021 Share Skrevet Januar 16, 2021 Da må du ha et system for varming av motor/kjølevann til motor. Det finnes mange alternativer der ute. Ingen fasit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå