kristofferertsland Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Heisann, har en 2010 E61 som kneler på venstre side bak. Har ikke jekket opp bilen, men anntar sprukket luftbelg. Er en uke til jeg får lønn, kan den kjøres sånn til jeg får byttet belg, eller anbefales det å finne alternativ transport i mellomtida? Jeg får ikke feilkode, merket det ved at bilen lente seg mot venstre, og over fartsdumper idet man treffer bump stop. Har lest på nett at det ikke skal være veldig avansert å bytte hvis man er litt nevedyktig og har tilgang på verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Siden det åpenbart er litt trangt med penger for deg så hadde jeg heller funnet ut om ikke sensoren leser høyden feil og om den fungerer som den skal før jeg hadde svidd av penger på en ny belg. Det bør genereres en feilkode om høyden er såpass ute på tur at bilen bunner demperen. Jekk i det minste opp og inspiser før du kjøper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2021 Share Skrevet Januar 17, 2021 Det kan hende det er staget til sensor som er hoppet av. Dette skjedde med meg på både e61 min, og på e70. De bruker nøyaktig samme systemet for å registrere høyden. Det skjedde også på en kompis sin e70. Så jekk opp og sjekk først. Stagene koster bare 150,- for 2 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå