morkan Skrevet Februar 22, 2021 Share Skrevet Februar 22, 2021 20 minutter siden, Otis skrev: Jeg drar lett rundt min m57 ihvertfall med den koppen og en passelig kort skralle. I mangel av denne koppen så satte jeg en torx pipe på en av disse 4 boltene og dro også motoren(n57)lett rundt med en vanlig skralle, var forøverig en ordentelig møkkajobb å rengjøre innsug og kanaler, egr ventilen var relativ lett og rengjøre da denne ikke var kokset så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 22, 2021 Share Skrevet Februar 22, 2021 2 timer siden, Mons1 skrev: Alt er mulig med lang nok "latmannsarm".......... .....Men hvis det er så enkelt som noen påstår.... Du kan nok fortsatt kutte ut å belære alle andre med slikt noe. Ingen, og da mener jeg ingen, har noen gang hatt problemer med å turne en BMW diesel motor for hånd idh å bytte hvilken sylinder som er på ØD/tenning/veksling. Det er ikke enkelte som påstår. Det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå