Gabz Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Har en litt kranglete feilkode på min E61 pre-LCI. Bremselyspære-varselet liker å poppe opp i ny og ne, selv om pæren og lyset fungerer fint. Fant ut at dette var en kjent sak på disse. Sjekket pæreholdere, så litt irret/slitt ut i jordingene. Kjøpte nye, samme problem. Ergo er det nok litt dårlig overflate på selve lykte-"huset" der pæreholderen sitter i også. Hva er beste fremgangsmåte her? Pusse ned litt med sandpapir også smøre med noe? Annet? Erfaringer og tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Kanskje prøve dremel med en liten stålbørste, smøre med fluidfilm etterpå. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 Det går an! Holderen får vel bra kontakt gjennom fluidfilmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Ja, pleier jo det. Har ikke opplevd noen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 Okei, skal gi det et forsøk Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mecanic Skrevet Mars 30, 2021 Share Skrevet Mars 30, 2021 Puss kontaktene på pærene, på holderen og bøy ut kontaktene på pæreholderen så de presser hardere mot lykta. Måtte gjøre d samme på min i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2021 Forfatter Share Skrevet April 1, 2021 Pæreholderne kjøpte jeg nettopp nye i håp om å fikse problemet, så de sitter godt og stramt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå