*MrB* Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 (endret) Kan ikke uttale meg om størrelse på nippel, men mine calipere har M-logo støpt inn. (Hadde kun bilde bak). Endret April 8, 2021 av *MrB* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 10 minutter siden, *MrB* skrev: Kan ikke uttale meg om størrelse på nippel, men mine calipere har M-logo støpt inn. (Hadde kun bilde bak). Mine har og M-logo støpt inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 1 time siden, Otis skrev: Det er korrekt, derfor skjønner jeg ingenting av annen dimensjon på lufteskruen... Men det er sannsynlig ingenting å henge seg opp i. Virker det, så virker det. Da var jeg plutselig ikke alene om å ikke skjønne noe 😂. Derfor jeg håpet på at noen med en E39 M5 kunne sjekke og svare 530d caliperne har M10 både foran og bak Men sant som du sier, virker det så virker det Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.F Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 m8 forran og bak på mine m5 bremser som ble plukket av en preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 14 minutter siden, K.F skrev: m8 forran og bak på mine m5 bremser som ble plukket av en preface. Ingen forskjeller på bremser fra preface til facelift så da var spørsmålet mitt besvart. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå