tingvald68 Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 "Welcome lights" på min 2009 E61 har sluttet å virke når jeg låser opp bilen (park og LED sidemarkeringslys). Dette har utviklet seg gradvis, fra å virke av og til til å ikke virke i det hele tatt. Kupélyset slår seg på, og alt lyser som det skal under kjøring. Antenneforsterker er skiftet. Lysbryteren står i riktig posisjon. Welcome lights er haket av i IDrive Vil et ledningsbrudd i bakluka kunne gi slike følger? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Dårlig batteri? Lite strøm på batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tingvald68 Skrevet April 8, 2021 Forfatter Share Skrevet April 8, 2021 20 minutter siden, Otis skrev: Dårlig batteri? Lite strøm på batteri? Når du sier det, så har jeg fått varsel om lavt batteri oftere og oftere i det siste. Takk for tipset, da skal jeg jammen lade i morra og se om det skjer noe. BTW, kobler man til laderen i motorrommet eller baki, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Kun motorrom pga. IBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 Jeg vet man egentlig skal lade foran, men jeg har ladet min forrige e61 utelukkende i bagasjerommet, og merket ingen problemer. Men hold deg til motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå