Michaelh Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Hei. Fått ulyd i bmw e87. 06 mod. Noen som kjenner igjen ? IMG_0769.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Høres ut som rådebank for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelh Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 Får håp det ikke e det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Hvilken motor er det? Bensinmotorene sliter vel med både VANOS, registerkjede og ventilløftere så her ville jeg latt en Bmw-spesialist tatt en grundig sjekk. Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelh Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 1 time siden, Lars89 skrev: Hvilken motor er det? Bensinmotorene sliter vel med både VANOS, registerkjede og ventilløftere så her ville jeg latt en Bmw-spesialist tatt en grundig sjekk. Er nok den berømte N46 motoren. Som har disse problemene. Jeg tenker d mest sannsynlig er registerkjede. Men kan vell å være utløserlager. Ja, må ta turen nedover til bmw over helgen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mecanic Skrevet April 9, 2021 Share Skrevet April 9, 2021 Høres også veldig ut som rådebank så jeg ville sjekket om den har spunnet lager på en råde. Kan du høre om lyden kommer fra oppside av motor eller i bunn...??? Kommer den fra bunn og den har spunnet et lager så må du nok se deg om etter ny veiv og. Eller byttemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelh Skrevet April 9, 2021 Forfatter Share Skrevet April 9, 2021 14 minutter siden, The Mecanic skrev: Høres også veldig ut som rådebank så jeg ville sjekket om den har spunnet lager på en råde. Kan du høre om lyden kommer fra oppside av motor eller i bunn...??? Kommer den fra bunn og den har spunnet et lager så må du nok se deg om etter ny veiv og. Eller byttemotor Får inntrykk av at lyden kommer oppsiden av motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet April 29, 2021 Share Skrevet April 29, 2021 På 9.4.2021 den 18.43, Michaelh skrev: Hei. Fått ulyd i bmw e87. 06 mod. Noen som kjenner igjen ? IMG_0769.MOV fikk du sjekke dette? fasit? kam sensor kan være olje,vanos. men du sjekka på verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelh Skrevet Juli 1, 2021 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2021 Hei. Sorry seint svar. Åja. Fant ut av det. Var regkjede. Det er nå byttet. Å bilen er frisk å fin Bimmernew reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmernew Skrevet Juli 2, 2021 Share Skrevet Juli 2, 2021 På 1.7.2021 den 14.28, Michaelh skrev: Hei. Sorry seint svar. Åja. Fant ut av det. Var regkjede. Det er nå byttet. Å bilen er frisk å fin rart synes jeg kjedet trodde set selv på min bil men der var vanos tett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå