DanielNilsen Skrevet April 10, 2021 Share Skrevet April 10, 2021 (endret) Hei. Har vært en god del siden jeg har vert aktiv her inne og har gjort noe vidre på bilen. Har bynt i ny jobb og måtte stopp opp prosjektet en stund, men er ivrig og starte på igjen. Planen er å kjøp et nytt sveise apparat så jeg slipper og låne mer og kjøp mer verktøy som er relevant til arbeidet og få opp motivasjon til å drive lengre og finne bedre måter og utvikle dette jobben og få en " finish" jeg er trygg på. Har også handlet litt ting til bilen. Originale hella black og felger som skal pusses opp. Jeg er ikke proff sveiser men jeg prøver og håper det blir bra til slutt. Skal prøve og ta mye mer bilder og bedre bilder. Skal også forsett arbeidet og håper på mye mer innlegg ifra meg her'! Solgte nettopp min 520i e34 og er på utskilt etter en e39 530d, om noen sitter på en og di vil selge, gjerne send meg en melding, Del1 på denne linken om noen var interessert. Endret Juni 17, 2021 av DanielNilsen sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet April 10, 2021 Share Skrevet April 10, 2021 Følger her! Sveist noen biler selv, ikke alltids gøyeste jobben 😅 men blir nok bra dette! DanielNilsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNilsen Skrevet April 10, 2021 Forfatter Share Skrevet April 10, 2021 2 timer siden, Zeveren skrev: Følger her! Sveist noen biler selv, ikke alltids gøyeste jobben 😅 men blir nok bra dette! Ja, jeg håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 Er dette samme bil som i tidligere tråd,eller? Jeg får følge med her fremover i så fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNilsen Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 Det Stemmer. Er ganske ny til denne siden og har ikke funnet helt hvordan jeg gjør derher ;D Har stoppet litt opp prosjektet og er på leiting etter et nytt sveise apparat og div annet verktøy Har planlagt og drive mer på i ferien som kommer. Skal prøve og legge alt på en tråd så det blir letter og lese og sjå bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielNilsen Skrevet Juni 7, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2021 (endret) Fikk nettopp kjøp dørtrekk i skinn, kommer til å vaske dem og prøve ut Chemical Guys Leather skinn rens og CHEMICAL GUYS LEATHER CONDITIONER og håper det blir bra. Noen som har erfaring med dette produktet og kan si om det er bra eller bare å hiv? Tar alt av tips Endret Juni 7, 2021 av DanielNilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå