Gå til innhold

2008 X5, E70 SD selges SOLGT


Caesar
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Caesar skrev:

Da er tiden kommet for å si adjø til min BMW X5 SD, den har ruslet 210000 km og i riktige hender er det mye bil igjen. 

Bilen må ha nye glødeplugger, disse følger med. Det må byttes bremsekraftforsterker og denne følger også med. Det mistenkes drukning av dyse (r) da bilen kommer med et lite fusk i motbakker og har ved en anledning fått motorstopp ved hardt gasspådrag. Det medfølger nye(brukte) beskyttelsesplater som skal forhindre drukning av dyser. En parkeringssensor må byttes og det kommer opp feilmelding på ryggekameraet, men dette fungerer. Det er satt inn Fistune DAB pluss adapter, som funker fjell. Bilen er senket og tunet av Hartge, kvittering og papir på arbeidet medfølger. Ny turbo og Webasto i 2018. Alle kvitteringer på alt arbeid på bilen medfølger. Innmaten i DPF er fjernet og denne er kodet bort. Bilen er solgt ny i Norge. Den har det meste av utstyr, sett bort fra varme i rattet og videoskjerm i baksetet. Den er registrert for 5. Bilen selges som den er. Lånet er akkurat innfridd, så heftelser vil bli slettet om en ukes tid. Bekreftelse fra banken på innfrielse av lånet kan fremskaffes. Skiguard 850 i samme fargekombinasjon som bilen medfølger (svart) Jeg bor i Drammen, kom gjerne å ta en titt. Jeg tenkte en pris rundt 50000 Kr eventuelt høystbydende. Mvh Thomas 

har du et telefon nr jeg kan ringe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er mest sannsynlig solgt, jeg kan holde dere oppdater om videre fremdrift om ønskelig.

Jeg satte prisen til 50000 da det må noen reparasjoner til for å få den i skikkelig orden. Dette er en bil med dyre deler og det koster en del å bruke verksted, så derfor den lave prisen.  Mvh Thomas, Drammen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Caesar skrev:

Bilen er mest sannsynlig solgt, jeg kan holde dere oppdater om videre fremdrift om ønskelig.

Jeg satte prisen til 50000 da det må noen reparasjoner til for å få den i skikkelig orden. Dette er en bil med dyre deler og det koster en del å bruke verksted, så derfor den lave prisen.  Mvh Thomas, Drammen 

Det gikk så fort ja 💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Caesar changed the title to 2008 X5, E70 SD selges SOLGT
  • Kjennern locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...