Klaudi Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 1 time siden, Evopower skrev: Kjører e61 530xd manuell selv kult oppsett egentlig men det er mange som ikke liker det. Jeg vil tro at alle m57 manuell kasser passer på i ditt tilfelle. Holdbarheten kan diskuteres, men 530d kasser holder jo greit lenge til banebruk. Kommer an på din egen bruk hvor lenge det holder. Den kodingen du lurer på er det lite kunnskap om på e61 etter min kjennskap. Du får henge litt her og se etter svar. Hvis ikke noen respons tar du en melding til @TRF Stemmer, kult med 530xd og manuel. Ihovedsak så er det software det står på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 1 time siden, hsd skrev: Folk klager over at det diskuteres så mye elbil her på bimmers, så kommer det en og vil bygge noe tøft og så er det også galt. Dette med å "ødelegge" er helt subjektivt, mulig han har 2021 750i som bruksbil og bryr seg drallen om en gammal e60 han skal ha 535d manuell motor i og bruke som softisbil. her må man passe på seg selv. Bygg sine egne biler slik man vil, og sett pris på det andre gjør med sitt. ta det mekaniske selv og prat med trf, men det er jo også andre som driver på med slikt som f.eks fekzen. Det var det da, ikke alle som klarer å holde meningene sine for seg selv. Kunne faktisk ikke brydd meg mer om folk kjører elbil eller m550d er opp til enhver hva de liker tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaudi Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 1 time siden, TRF skrev: He ble det mye aktivitet. Mekanisk: 53dz (eller bz) kassa er den du skal ha. Du kan ta "alle" deler fra e6x 530d manuell. Software: Ja vi gjør dette. Det finnes noen få andre aktører som "også gjør det", men disse gjør ikke samme jobben som vår konvertering. Vi er også mye dyrere da dette er en omfattende jobb når det skal gjøres riktig. Yess, mekaniske delen er ikke ett problem. software er det hele og store, hva gjør dere som andre aktører ikke gjør? Mange forskjellige utregninger og samme svar er det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Vår konvertering er 100% som bmw "ville gjort det", og det er det ingen andre som gjør (typisk så deaktiverer de div feilkoder relatert til aut kasse bare). Jeg forstår ikke den siste setningen din? Videre er det nok lurt å lytte til andre. Det er ikke bare enkelt mtp svinghjul og clutch til denne. -TRF uglefossen og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå