matros72 Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Tenker å kjøpe nye sommer felger til min f11. Har sett litt på "gs ifg2 slp" Noen som har erfaring med disse? Disse har dimensjon 8,5 bredde 19" Et 35 med 245/40-19 på alle 4. Vil dette bli greit på denne bilen, eller noen andre forslag til størrelse? Bilen har xdrive, så er vel ømtålig på felger å dekk har jeg skjønt🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Felgene er av lav kvalitet og er enten stygge, skeive og kast i om et par år. Kjøp heller noe av kvalitet. Ville gått for m style 351 da disse er ganske like som de du sikter til og er robuste, og de blir solgt ofte på finn.no for en billig penge. Og - JA, dette innpresset med denne felgbredden passer på F10 / F11. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mai 24, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2021 Ok skjønner. Da slår jeg fra meg disse felgene. Syntes de var billige, så er vel en grunn til det. Man får vel va man betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Min erfaring er at klarlakken på GS felgene løsner etter en sesong eller to, så her blir det ikke flere GS felger. Man får det man betaler for ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 24, 2021 Share Skrevet Mai 24, 2021 Ville gått for originale hjul. Finnes masse flotte design, bl.a fra M5. Ligger mye pent brukt på Finn.no. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå