SirTommy Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Hei, jeg har fått mangellapp på pkk men skjønner ikke helt hva som må byttes. Er det noen her inne som skjønner hvilke deler jeg må bestille? Jeg har sett at casterforinger kan byttes men man anbefaler ofte hele casterstag (bærearm?) og helst på begge sider samtidig? Setter pris på hjelp! mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Ser ut som casterstag begge foran og mansjetter på drivledd ytre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 (endret) Her er det naturlig å bytte alle fire nedre bærearmer foran og ta en hjulstillingskontroll etterpå. Angående mansjettene kan du velge å bytte bare mansjetter eller bytte drivledd/drivaksel. Kommer an på hvor defekt mansjetten er og om det har kommet inn skitt/vann. 1 aksel refererer til foran. Endret Juni 18, 2021 av Lars89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Juni 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2021 Tusen takk! Vet dere kanskje noe om hvor mye jobb dette er? Må prøve å få gjort noe selv, men er ikke så kyndig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 18, 2021 Share Skrevet Juni 18, 2021 Be kontrollverkstedet om å komme med et tilbud, der vil det fremgå både arbeidsmengde og de enkelte deler du må bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Juni 18, 2021 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2021 Jepp, det har jeg gjort, venter på tilbud fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå